عاشقی بیا تو
عاشقی بیا تو


امشب

امـــــــــــــشب میزنم به سلامتی اون کسی که از زندگیم رفت....

امـــــــــــا از این دل لعنتی نرفـــــــــــــــــته...

به سلامــــــــــــــتی اونی که امید بود....جــــــــــــــون بود.....

نفس بود....زنــــــــــدگی بود....آرامــــــــــش بود....اما

خـــــــــــــــــــــــــــاطره شد....بغــــــــــــــــض شد.....

دردشد.....کابـــــــــــــــوس شد...

به سلامــــــــــــــــــتی کسی که عادت کردیم به نبودنش

ولـــــــــــــــــی دلمون بودنشو میخــــــــــــواد....



نظرات شما عزیزان:

خانم آراد
ساعت16:35---20 مهر 1393
سلام ممنون سر زدید
بیشتر سر بزنید
وبتون خیلی قشنگه
پستاش هم قشنگه ...ممنون


غزل
ساعت5:19---20 مهر 1393
به سلامتی کسایی که میگن هستن ولی درو بستن.......پشت در منتظر معجزه نشستن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

|
 


سلام بازدیدکنندگان گرامی فضایی که اکنون در ان حضور دارید جز متنها و شعرهای عاشقانه محتوای دیگری ندارد اگر مطالب، مورد پسند شما قرار گرفت با نظرهاتون در بهتر سازی وبلاگ و هر لحظه ای که در تسلیم بگذرد لحظه ای است که بیهودگی و مرگ را تعلیم می دهد٬زندگی طغیانی است بر تمام درهای بسته٬ زندگی تنهایی را نفی می کند و عشق، بارورترین تمام میوه های زندگی است. امروز برای من روز خوبی نیست٬ اینجا را غباری گرفته است٬ یاد تو هر لحظه با من است اما یـــاد انسان را بیمار می کند . به یاد بیاور که در این لحظه ها نیاز من به تو، نیاز من به تمامی ذرات زندگی است. دیگر چه می توانم گفت٬ من خسته هستم دیگر نگاه هیچ کس بخار پنجره ات را پاک نخواهد کرد٬ تحمل اندوه از گدایی همه شادی ها آسانتر است. ما می توانستیم ایمان به تقدیر را مغلوب ایمان به خویشتن کنیم اینک اما دستی است که با تمام قدرت مرا به سوی ایمان به تقدیر می راند٬ دستمال های مرطوب، تسکین دهنده دردهای بزرگ نیستند. التماس، شـــــکوه زندگی را فرو می ریزد. تمنا، بودن را بی رنگ می کند و آنچه به جای می ماند ندامت است. اگر دیوار نباشد، پیچک به کجا خواهد پیچید٬ نه من ماندنی هستم، نه تو. آنچه ماندنی است ورای من و توست. فرصتی برای فكر كردن است. من را تنها نگذار. همین ...
mehrdad_parvizi@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

عشق

 

مهرداد پرویزی

 

ارديبهشت 1398
دی 1397
مرداد 1397
خرداد 1397
فروردين 1397
تير 1396
آذر 1395
خرداد 1394
اسفند 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
دی 1392
آبان 1392
مهر 1392
ارديبهشت 1392
مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390

 

عشق هست
شاید
گاهی وقتها
هی رفیق
واقعیت
خوشبختی
حرف حساب
دل به
اواز قو
سوال
شب ها که سکوت
تو خندیدی
دخـتـرها از فریــاد زدن میتـرسنـد
وقتی گیج میشدم
من از تو
واقعا درسته
یادمان باشد که ...
ادمی
واقعیت
خیانت
تو آدم مخصوصِ کدام آدمی …؟
وقتی میگویم
خاطره ها
امشب
اگه
گنجیشکک
دلم
عاشق فقیر
داستان زیبا
علم روانشناسي مي گويد :
معنایی دقیق عشق
این لحظه
لبانت
من
دنیا هرزه است
اس ام اس انگلیسی
اس ام اس عاشقانه
❧شب است ...❧
دل ادمها
بازی
افسوس
دیشب به یاد ِرویت ، چشمم به راه کردم
خدایا ! بشکن این آیینه ها را
شـــب هایم عجیب درد میکند . . . !
از دور
اهای سهراب
اعتماد..
بعضی وقتا
آخـــــرین فـــــردی کـــــه ,

 






زندگی زیباست
عاشق کشون
کسب درامد
كـــارون چـــت بهترين و حرفه اي ترين چت روم
دنیای شکلک یاسی
سایت سرگرمی
جلب نیوز
بیا تو فقط عکس
تک درخت عشق
فرشته ای در سندوقچه
سلام هم سکوت
دانلود موزیک
رز اتشین
خاطرات من
دنیای کاغذی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

تبادل لینک
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 145137
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 145137
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1